úterý 1. listopadu 2022

Mezonet 2+kk

Kamenem úrazu v této novostavbě mezonetového bytu bylo malé množství úložných prostor. Podívejte se na naše řešení. 



Kuchyňská linka byla od developera bohužel již hotová a moc se s tím nedalo dělat. Jen jsme ji nechaly zvětšit o bílou vysokou spížovou skříň a o horní skříňky nad troubou v dekoru dubu.

Ložnice je rozměrově velkorysá, ale s umístěním prostorné šatní skříně jsme byly velmi limitované kvůli klimatizaci, radiátorům a prosklené příčce.

Do chodby před koupelnou jsme navrhly úložnou skříň, jejíž součástí je i skříň na pračku se sušičkou s dveřmi z perforovaného plechu kvůli odvětrávání.

Do ložnice jsme vybraly krásnou dubovou postel od firmy Ethnicraft.

Děkujeme klientovi za fotky již realizovaného návrhu.

2 komentáře:

  1. Líbí se mi to. Dovedl bych si tam představit třeba nějaké kanceláře nebo tak něco. Určitě lepší, než chodit do nějaké sdílené administrativní haly. I když v tomhle ohledu by bylo asi potřeba vědět, jak je vyřešené třeba odvětrávání. :) Ale ten mezonet slibuje to, že by se tam daly udělat dva pracovní prostory. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se potýkala s nedostatkem úložného prostoru. Proto jsem využila prostor pod schody pro vestavěné skříně, které mi poskytují spoustu místa na moje věci. V obývacím pokoji mám pohovku s úložným prostorem a konferenční stolek s přihrádkami. Ke krbovým kamnům, které jsem si pořídila tady jsem si pořídila designový dřevník.

    OdpovědětVymazat