pondělí 20. dubna 2015

Vinylový koberec

...neodolala jsem a máme jeden v předsíni.
Sice zatím jen krátce, ale jsem nadšená!
Krásný vzor, velmi příjemný materiál a o praktičnosti ani nemluvě:). Vše vysaju, vyklepu nebo umyju.
Už přemýšlím, kam pořídíme další...třeba do koupelny?
to je on:)! se vzorem lístečků alá Orla Kiely
 

obě dřevěné "sedátka" vyrobil manžel v rámci odreagování:)
na věšáčku mám kabelky od Rosy Mitnik, které jsem si nechala ušít z utěrky Ferm Living
 

že se jedná o plast, poznáte až při bližším prozkoumání
 

dekoraci z dětského pokoje jsme využili jako vtipný věšák na klíče
 
Koberec je z eshopu selbrekka, mají spoustu krásných vzorů a barev.
Rozuměj, toto není žádná reklama, jen tip nadšené uživatelky:).
 
LA
 

10 komentářů:

  1. Chvála na mieste...vidím sivú a pink :) aj na zvieratku -lavičke....
    ...môžem Vás pozvať k nám ?
    http://osblove.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě jsem doslova "zhltla" váš blog, díky za pozvání:)
      A.

      Vymazat
  2. Ahoj, ja mám na koberce tak trochu úchylku.. Každý mesiac musím kúpiť nový :) Vieš sem prosím hodiť link na daný koberec? nemôžem ho nájsť ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně...koberec jsem kupovala tady http://www.selbrekka.cz/cs/produkty/produkty_vinylove-koberce_/

      Vymazat
  3. Ja som podobný koberec videla nedávno na výstave v Trenčíne, tiež som rozmýšlala či ho kúpiť alebo nie.. Vyzerá fakt bombovo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím, odkud mate ten nábytek do předsíně? Moc se nám líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Nábytek je Ikea...před 10 lety:)

    OdpovědětVymazat
  6. Koberec je pěkný, ale já bych ho doma mít nemohla. Já jsem se snažila interiér našeho domu zařídit tak, aby se mi uklízel co nejjednodušeji, takže máme všude dlažbu. Při jejím výběru mě nejvíc zaujala šedá dlažba imitace betonu a na to, že je jednobarevná a světlá, tak na ní není moc vidět smetí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, praktičnost a snadnost údržby je velmi důležitá. Koberec po 5 letech používání vypadá stále jako nový, velkou výhodou je, že ho můžu umýt stejně jako dlažbu kolem.
      Děkujeme za komentář:)! A.

      Vymazat
  7. O vinylovém koberci jsem nikdy neslyšel, ale díky za tip. :) Hlavně je důležité, že je tam pohodová údržba. A jestli po pěti letech vypadá pořád stejně, tak to je velké plus. Uvidím, jestli bude někde nějaká koberce akce, třeba v Brenu nebo tak někde. ;-) Tam jsme nakupovali koberečky před postel, tak tam třeba taky pořídíme. ;-)

    OdpovědětVymazat