středa 29. června 2022

Jídelní stůl a židle

Jídelní stůl je vyrobený na míru z dubového masivu a židle mají nový nástřik ve vínově červené barvě, která koresponduje s knihovnami z Ikea. Více tady





6 komentářů:

  1. To je nádherné! My se teď s manželem chystáme rekonstruovat náš byt a řešíme, jak to udělat s dětmi. Zatím nám přijde nejlepší, že já s dětmi vyjedu na pár dní na výlet a manžel to bude muset zvládnou se svými kamarády bez mé pomoci. Já bych jim tam stejně asi moc nepomohla.

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda moc pěkné. Hodně se mi to líbí. Zrovna jsem si říkal, když jsem se tak dívala na náš jídelní stůl, že by to chtělo nějakou změnu. Už to není ono. Manžel je koníčkem truhlář, jinak dělá prodej šroubových kompresorů, a tak by mi mohl udělat nějakou rekonstrukci nábytku v jídelně. Počasí teď na zahradu už moc není, tak se aspoň přesune do dílny. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký nábytek do kuchyně. Já zrovna teď také rekonstruuji kuchyň a jídelnu. Nechala jsem si vyrobit kuchyňskou linku na míru, jelikož mám atypickou místnost. Sice se při práci udělá každý den nepořádek po celém bytě, a tak jsem si pořídila dva roboty do domácnosti a to vysavače, které vše uklidí za mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Super design. My máme vinylovou podlahu v propojených místnostech, kde máme kuchyni a obývací pokoj. Je to dobrá podlaha se snadnou údržbou, takže jsem také investovali do dřevěného nábytku. Pro doladění jsme koupila i kusový koberec. Jediný, který se mi líbil měla prodejna koberců Rokycany, kam jsem si s ním dojela se svým manželem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, rozhodnutí nechat si vyrobit kuchyňskou linku na míru je podle mě to nejlepší. Taky jsem si koupila robotický vysavač, abych měla doma stále uklizeno. Na podzim jsem se stěhovala, a proto jsem si na internetových stránkách https://www.rajapack.cz/kartonove-krabice_C10.html koupila kartonové krabice. V nich se mým věcem nic nestalo během převozu.

    OdpovědětVymazat