pondělí 9. října 2017

Návrh pokoje pro malého školáka

Klasika, kterou máme rády- neutrální základní vybavení pokojíku+ dekorace odpovídající věku. V tomto případě jsme navrhovaly pokojík pro čerstvého školáka, který miluje dinosaury a podobnou "zvířenu".
Vybavení jsme musely přizpůsobit již zakoupené zvýšené posteli. Ostatní nábytek se bude vyrábět na míru.


důležité bylo zachovat dostatek volného prostoru pro hraní

"lavice" slouží jak k ukládání, tak i sezení, ale hlavně pro hraní a stavění

výzdoba ála Jurský park

vše na míru

4 komentáře:

  1. Velmi pěkný návrh! Těším se na realizaci...
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pěkné a myslím, že to nevyjde ani na moc peněz, ne? Já jsem pro předškoláka vymýšlel pokoj a šel pro inspiraci na Pinterest. A občas mi přijde, že by člověk musel mít doma hroudu zlata, aby si některé věci mohl dovolit. Na to, že je to pokoj pro osmileté dítě, které to "otluče" židlí a taškou do školy, tak se mi do toho nechtělo investovat zbytečně moc. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tento pokojík se realizoval až předloni a návrh jsme ještě dispozičně celý překopaly. Jak to dopadlo máme na blogu v příspěvku z 11.11.2021.

      Vymazat
  3. Je to moc fajn. Koukala jsem i na ten nový příspěvek a fakt se mi to hodně líbí. :-) Navíc mi taky přijde, že je to docela levné. My teda teď jenom řešíme, jestli dát na podlahu vinyl nebo marmoleum. Původně jsem si říkala, že nad vinyl není, ale pak jsem viděla vzorky marmolea a přijde mi to jako super pro děti, když si hrají na podlaze. :)

    OdpovědětVymazat