středa 30. září 2015

Kuchyň pro seniorku

Po sérii dětských nebo spíše dívčích pokojů tady máme sérii kuchyní.
Dnes návrh kuchyně pro starší dámu.
Jedná se o kuchyň v novostavbě, nyní se hlavně řeší dispozice, kde bude voda, odpad, elektřina.
Připravily jsme 4 různé dispoziční varianty.
Realizace proběhne na jaře, je tedy dost času promyslet materiály, barvy, spotřebiče.


V 1. variantě je kuchyňská linka umístěná pod oknem, což je mimochodem můj sen...mít při vaření výhled do zeleně... Kulatý jídelní stůl je umístěn v prostoru mezi kuchyní a obývacím pokojem.

Kuchyňská linka je umístěná vpravo od vstupních dveří do místnosti a jídelní stůl je u okna.

Přímá linka bez rohových skříněk, dostatek úložného prostoru.
Vypadá to na vítěznou variantu!

Umístění linky jako ve 2. variantě, jen jiné uspořádání. Jednoduchou linku oživí zajímavý obklad.

5 komentářů:

  1. Holky nádhera .... můj favorit je ta " jednička" .....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za mě také "jednička"...hlavně kvůli výhledu u vaření:)

      Vymazat
  2. 1 a 3 sa mi paci najviac. Neviem ci v 3 je dost pracovneho miesta. Ale paci sa mi tam ta symetria .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! díky symetrii pravděpodobně tato varianta vítězí a pracovního místa pro jednu kuchařku bude určitě stačit.

      Vymazat
  3. Ja som predposledný variant .-)

    OdpovědětVymazat